Tack för mig

Publicerat: 2024-10-11 - 08:12 - Skrivet av Jon Sellén

Jag vill börja med att tacka alla er som har tagit lektioner med mig. Det har varit en sann glädje att få följa er utveckling, se er förbättras och dela era framgångar.

Efter en fantastisk tid som tränare här på Hudiksvalls GK har jag beslutat att ta ett steg vidare och lämna min roll som tränare. Det är med blandade känslor jag gör detta, då jag under åren har haft förmånen att lära känna så många fantastiska personer och fått vara en del av er golfresa.

Till alla juniorer – tack för er energi, glädje och nyfikenhet. Att få vara en del av er golfresa har varit något jag alltid kommer att minnas med värme. Fortsätt att tro på er själva, ha kul på golfbanan och glöm aldrig att golf är ett spel att njuta av, oavsett resultat!

Till alla på klubben, både personal och medlemmar – tack för allt skitsnack, skratt och alla golfrundor vi spelat tillsammans. Ni har gjort min tid här på Hudiksvalls GK speciell och jag kommer att ta med mig många minnen från den här tiden.

Lita på processen.

Alex Sverin